Ansatte

Brumlemann

Ah Shah Sein

Stilling: Assistent

Ah Shah har jobbet i Bakkeli siden 2007. Han kommer fra Myanmar. Ah Shah er en av to menn og er godt likt av barna. Han trives med å være ute. På uteområdet på Undersrud får han vist mye av kunnskapen sin omkring det å være ute i skog og mark. Han er Bakkeli sitt svar på MacGyver.

Anne Kristine Trelease

Stilling: Fagarbeider

Anne Kristine har jobbet i Bakkeli siden 2022. Hun er utdannet grunnskolelærer.

Dorota Sporysz

Stilling: Assistent

Dorota har jobbet hos oss i Bakkeli tidligere, og ble fast ansatt hos oss i 2021. Hun har alltid et smil på lur, viser mye omsorg og iver. Dorota liker å bruke kroppen aktivt, og tar gjerne en runde yoga sammen med barna.

Ingunn Simonsen

Stilling: Pedagogisk leder

Ingunn er den pedagogen med lengst erfaring fra Bakkeli. Hun har jobbet her siden 2003. Ingunn er tryggheten selv og alle barn liker henne. Ingunn har jobbet på alle avdelinger. Ingunn er en av pedagogene med minibussførerkort. Noe som gjør at hun ofte er å finne på tur med barnehagens minibuss full av barn. Da gjerne på tur til uteområdet vårt på Undersrud eller et annet spennende sted.

Kristian Simonsen

Stilling: Vikar

Una Rivrud

una@bakkelibarnehage.no

Una har over 10 års erfaring som pedagogisk leder i barnehage. Hun har fordypning i musikk og trives veldig godt med de minste barna. Una er oppvokst i Lier og bor kun et steinkast fra barnehagen. Hun kjenner til alt av hva nærmiljøet har å tilby. I tillegg er Una friluftsinteressert og glad i musikk.

Klatremus

Connie Hovland

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Connie er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Hun er den som har jobbet lengst i Bakkeli, helt siden 2001. Connie har jobbet på alle avdelinger i barnehagen også som pedagogisk leder. Connie er dyktig på å se hvert enkelt barn. Hun har også lang erfaring med å jobbe med barn som har ekstra behov.

Jeanette Hennum

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Jeanette har jobbet i Bakkeli siden 2008. Hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider. Jeanette har jobbet på flere avdelinger i Bakkeli. Jeanette er en rolig og blid voksen som kommer lett i kontakt med barna.

Tone Rydgren Opsal

tone@bakkelibarnehage.no

Tone begynte sin karriere som assistent i Bakkeli i 2005. I 2006 startet Tone på barnehagelærerutdanningen. Hun kom tilbake til Bakkeli som ferdig utdannet barnehagelærer med videreutdanning i sosial pedagogikk i 2010. Tone har minibussførerkort og bruker også minibussen i arbeidet i barnehagen. Tone er strukturert og en trygg voksen for barna.

Marit Bekken Nilsen

marit@bakkelibarnehage.no

Marit har jobbet i Bakkeli siden 2015. Hun har et sprudlende humør som ofte smitter over på barn og voksne. Marit har også minibussførerkort. Noe som gjør at hun også kan ta med avdelingen på spennende turer utenfor barnehagens nærområde.

Ah Shah Sein

Skogmus

Lene Ask Aronsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lene jobber BUA på Klatremus. Lene har tidligere spilt fotball i toppserien for kvinner. Hun har jobbet på flere avdelinger i barnehagen og er ofte å finne i fysisk aktivitet med barna.

May-Linn Solheim

Stilling: Pedagogisk leder

May-Linn ble ferdig utdannet barnehagelærer i 2016. Etter endt utdannelse fikk hun jobb i et svangerskapsvikariat i Bakkeli. Våren 2017 ble hun fast ansatt. May-Linn er alltid i godt humør og bidrar til et godt miljø i Bakkeli. Hun har også minibussførerkort.

Randi Almquist

Stilling: Assistent

Randi har jobbet i Bakkeli siden 2005. Hun har erfaring fra barnehagearbeid fra 1970- tallet og til dags dato. I Bakkeli jobber Randi ofte med barn som har ekstra behov. Hun jobber i en 50 % stilling.

Andre ansatte

Ane Bjerke Storsveen