Om barnehagen

Bakkeli barnehage ligger sentralt til i Lierbyen. Bakkeli er en foreldreeid barnehage med plass til ca. 48 barn i alderen 0-6 år. Barna tilbringer dagen i et koselig, eldre hus med trivelig uteområde. Her er det frukttrær og kupert terreng.

Bakkeli er en av Liers eldste barnehager, men framstår som koselig og innbydende etter oppussing og utbygging av garderobe og nytt sidebygg. Som blant annet inneholder et allrom med SmartBoard. Her innbys det til lek og hygge i små rom. Uteområdet i barnehagen er oppgradert med nye lekeapparater og beplantning. Hovedkjøkkenet er pusset opp slik at dette nå er topp moderne.

Barnehagen har også et kjempefint uteområde på Undersrud. På området er det grillhytte, bålplass og mange fine tauleker. De store barna tilbringer mye tid i skogen. Vi går på beina, ski og truger. Vi har vår egen minibuss som bringer og henter dem. Med minibuss kan vi dra på mange fine turer. Vi er årlig på Norsk Folkemuseum, Blaafarveværket, Spiralen, Eiksetra og flere andre steder.

I Bakkeli møter du et kompetent personale som får kurs og veiledning.

Vi ønsker å ha et tett samarbeid med foreldrene. I tillegg til den daglige kontakten har vi foreldremøter og tilbyr foreldresamtaler to ganger i året. Foreldrene har også muligheten til å låne grillhytta gratis i helger.

Våre fokusområder fra 2022-2025 er: Friluftsliv og sosial kompetanse

Vår visjon: Vi vil være den beste barnehagen for barn, foreldre og ansatte